درب ضد سرقت

صفحه اصلی / مقالات / حضور درب ضد سرقت سوداد در شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
درب ضد سرقت

شرکت درب ضد سرقت سوداد شما را به بازدید از غرفه خود در شانزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان دعوت می نماید .

زمان:22 الی 25 مرداد ماه
مکان: محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران
سالن میلاد غرفه 22 و همچنین سالن 18 و19 ورودی سالن
0912-5659275
021-88016950
021-88016960
(شرکت سوداد بزرگترین تولید کننده درب ضدسرقت در خاورمیانه)

 مصاحبه با دکتر بهرام مقتدر مدیرعامل شرکت سوداد :
امکان استفاده از درب های ضد سرقت پرکیفیت را برای تمام اقشار جامعه فراهم کرده ایم
یک درب ضد سرقت می تواند خیال هموطنان را از ایمنی خانه در برابر دزدی راحت کند.

شرکت سوداد موفق شده است درب‌های ضد سرقت با کیفیت و البته ارزان قیمتی را به بازار عرضه نماید تا همه اقشار جامعه از این مزیت بهره مند گردند.

با دکتر بهرام مقتدر مدیرعامل شرکت سوداد درباره دربهای ضد سرقت تولیدی آن شرکت گفت وگو کرده ایم که می خوانید. اگر هم می خواهید از ایشان بیشتر بشنوید، دکتر مقتدر یکی از سخنرانان همایشی است که در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان برگزار می شود.
شرکت سوداد و فعالیت های آن را معرفی کنید
سوداد بزرگترین تولید کننده درب ضد سرقت در خاورمیانه است. در راستای پوشش به نیاز هموطنان، شرکت سوداد (درب ضد سرقت بوان سابق) در سال 1387 اقدام به تولید و عرضه درب ضد سرقت در ایران کرد. طولی نکشید که این شرکت با سعی و تلاش شبانه روزی مهندسان و پرسنل متخصص و مجرب خود توانست ضمن ارتقاء کمی و کیفی محصولاتش به بزرگترین تولیدکننده درب ضد سرقت در ایران تبدیل گردد. لازم به ذکر است که شرکت سوداد (درب ضد سرقت بوان) محصولات خود را به کشورهای عربستان، عراق، افغانستان، ارمنستان، تاجیکستان و آذربایجان صادر می کند که در نتیجه این شرکت با تولید بیش از 30 هزار لنگه درب ضد سرقت در ماه به بزرگ ترین شرکت تولید درب ضد سرقت در خاورمیانه تبدیل شده است.
درب ضد سرقت چه مزایایی دارد؟
عایق صدا، عایق حرارت در برابر آتش تا 5 ساعت و تا دمای800 درجه سانتی‌گراد مقاومت در برابر برش و فشار، عایق سرما، گرما و رطوبت و مقاومت حداکثری نسبت به رنگ پلی‌استر از‌جمله مهم‌ترین مزیت های درب های ضد سرقت هستند. این درب ها در برابر وقوع حوادث غیرقابل پیش بینی همچون زلزله و آتش سوزی نیز مستحکم هستند و علاوه بر اینکه منزل شما را از ورود سارقان محافظت می کنند، به خاطر وجود پشم سنگ نسوز ضدحریق هم هستند. علاوه بر این با تزریق مواد ویژه ای در لایه میانی درب ضد سرقت شبکه ای مستحکم با مقاومتی فولادی ایجاد می شود که آنها را ضد برش ، ضد مته، ضد اسید و ضد رطوبت می کند.
تمام درهای تولیدی شرکت ما دارای سه لایه مؤثر حمایتی هستند. یک در استیل قوی که از فشار و نیروی درونی جلوگیری می کند و اثرات خارجی را متحمل می شود. یک فریم متصل که برای حمایت طراحی شده است. این فریم موجب حذف هرگونه ضعف ساختاری می شود و از پوسته یا جداشدن درب جلوگیری می کند و یک سیستم قفل ایمن که از کنده شدن، سوراخ کردن و اعمال نیرو به قفل جلوگیری می کند. ما سیستم قفل چهارراهه پیشرفته را با یک سیلندر جذاب حتی برای ایمنی بیشتر تلفیق کرده ایم.
شرکت های دیگری نیز مدعی تولید درب ضد سرقت هستند. محصولات شما چه برتری و ویژگی هایی دارد؟
ما به ساختار و شیوۀ تولیدی دست یافته ایم که هزینه های تولید را به طور قابل توجهی کاهش می دهد. برای مثال در سال های 89 و 90 که دلار چند برابر شد، ما موفق شدیم قیمت درب های ضد سرقت را در ایران کاهش دهیم و در نتیجه استفاده از این درب ها در پروژه هایی مانند مسکن مهر نیز ممکن شد. البته این نکته را باید بگویم که این کاهش هزینه ها، نه تنها هیچ تأثیری بر کیفیت محصولات نگداشته که روز به روز نیز بر توان فنی محصولات خود افزوده ایم و امروز مدعی تولید باکیفیت‌ترین درب های ضد سرقت تولیدی در ایران هستیم.
محصول جدیدی در نمایشگاه معرفی می کنید؟
بله. ما در خود شرکت یک سیستم رقابتی تعریف کرده ایم آن هم تولید درب، 20 درصد ارزان تر از پایین ترین قیمت محصولات مان بود. این محصول جدید را در نمایشگاه امسال معرفی خواهیم کرد تا قشر ضعیف تر جامعه هم ناچار نشوند به سراغ درب های ناامن MDF و HDF بروند.

gplus Twitter

  • درج شده در تاریخ : 2818 روز پیش